Institut Marina

dilluns, 21 de maig del 2012

Eternitat, Alyson Noël

L'Ever té setze anys i un greu accident l'ha deixat sense família. Des d'aleshores pot llegir els pensaments d'altres persones, veure aures i conèixer el passat dels altres només amb una carícia.
Aquesta raresa la fa viure allunyada i aïllada del món. Però tot canviarà quan conegui en Damen, el noi nou, atractiu i enigmàtic de la classe. Tot i mantenir-se al marge se sentirà atreta per ell, sobretot per la barreja de por i misteri que sent quan descobreix que en Damen no té aura i que pertany a un món on ningú mai mor.

2 comentaris:

  1. Vaig escollir aquest llibre perquè vaig llegir el resum de la part del darrere i em va cridar molt l’atenció. El recomano perquè té intriga, amor i misteri però sobretot el recomano als fans de Crepuscle.
    Anna Arregui 2nB

    ResponElimina
  2. Aquest llibre m'ha agradat molt.
    L'Ever, una noia de setze anys ens narra la seva història en primera persona. Per culpa d'un accident de cotxe es queda sense família. Des de l'accident també és capaç de veure aures i llegir els pensaments. L'Ever es culpa sempre del que va passar i a més s'amaga darrere del seu IPod, les dessuadores amb caputxa i les ulleres de sol. Tot canvia quan coneix en Damen, un noi nou molt atractiu però estrany que amaga molts secrets. Secrets, que ni els poders de l'Ever poden descobrir. Aquí s'inicia una història preciosa d'amor però d'intriga, misteri i acció que fa que no pugis parar de llegir ni un moment perquè no saps que passarà fins que et llegeixes l'última paraula del llibre.
    Jo el vaig triar perquè n'havia sentit a parlar molt bé i tenia moltes ganes de llegir-lo. Personalment m'ha encantat i he gaudit molt amb ell. El recomano a tothom que busqui una bona història d'amor una mica diferent i original. També coincideixo amb la meva companya Anna, que, opina que als fans de Crepuscle els hi encantaria.

    ResponElimina