Institut Marina

dilluns, 21 de maig del 2012

Tinc ganes de tu, Federico Moccia

La novel•la transcorre un parell d'anys després dels esdeveniments narrats a Tres metres sobre el cel, quan Step retorna dels EUA i es retroba amb els seus amics, enemics i fantasmes del passat a causa dels quals va fugir. Aviat coneix una misteriosa noia amb qui inicia una relació, a la vegada que intenta solucionar la seva vida posant en ordre els seus objectius: trobar una feina i començar una vida d'adult, tot allò que havia estat ajornant des de fa anys.

L’Step i la Babi no poden ser més diferents. Els allunyen les seves famílies, la seva extracció social i els seus hàbits. Malgrat que pertanyen a dos mons separats, s’enamoren. No els resulta fàcil, perquè cap dels dos sap cedir, però la seva relació els transforma. La Babi es torna irreconeixible davant d’uns pares traumatitzats; i l’Step mostra que sota la seva espessa crosta de noi dur, hi ha un passat turbulent.

2 comentaris:

  1. Aquest llibre m'ha semblat que ha sigut un dels millors llibres que m'he llegit mai. No sé si és perquè Federico Moccia és el meu escriptor preferit o perquè m'encanten els llibres que tracten sobre amor i aquests temes.
    Alina 2n C

    ResponElimina
  2. Jo he triat quest llibre perquè més d'una persona me l'ha recomanat. A mi m'agrada molt com escriu Federico Moccia i aquest és un altre motiu perquè he escollit el llibre. També he pensat que seria bona idea llegir- me el llibre abans de finals de mes que es quan estrenen la pel•licula.
    Alina 2n C

    ResponElimina